[AO] A2: Gestió d'incidències

 

Hem vist que un informe d'incidència ha d'incloure una sèrie d'informació com el número, quin tècnic la rep i la gestiona... Amb tot això, la següent tasca us planteja dos casos que haureu de resoldre i en els quals heu de:

a) Completar un full de gestió d'incidències que haureu de dissenyar prèviament i que ha de contenir els camps vists a classe.

b) Tractar la incidència per resoldre-la completament, és a dir, teniu un problema i heu de veure les causes i proposar solucions.

Els casos són:


1. Un usuari arriba a la vostra botiga i comenta que té un PC que va comprar a un altre establiment. Diu que en obrir el sistema operatiu Windows 8.1 de 32 bits i consultar la quantitat de RAM de què disposa, en mostra solament 4 GB. El client afirma que el mòdul de memòria DDR3 instal·lat és de 8 GB i, per a demostrar-ho, s'obre el PC i, efectivament és un únic mòdul de 8 GB.

2. Un client crida per telèfon perquè vol que algun tècnic hi vagi amb motiu d'una avaria segons la qual exposa que, en instal·lar Windows 7 Professional al seu ordinador de sobretaula, el sistema dóna un missatge d'error com aquest




Comments

No responses to “[AO] A2: Gestió d'incidències”

Publica un comentari a l'entrada